En una zona de Granollers propera a l’antic complex fàbril Roca Umbert on encara s’observen bestigis de l’activitat industrial ens troben en un entorn molt heterogeni. Cases unifamiliars entre mitgeres conviuen amb edificis plurifamiliar, magatzem i petits edificis industrials.
En aquesta casa aborden una investigació que té a veure amb la materialitat dels recursos des d’un llenguatge molt clar. Tot en la casa és llenguatge, distribucions, estructura, circulacions en el sentit en que cadascun dels elements que configuren l’edifici s’explica per ell mateix.
Les circulacions en vertical al voltant d’un gran espai buit a triple altura s’entèn des de la relació entre els espais i el material del que està fet l’escala; una xapa microperforada que parla de transparència però alhora de privacitat.
L’estructura mixta de formigó i fusta laminada determina la diferència entre els espais més privats dels més oberts.